Для використання функціоналу наших вебсайтів в повному обсязі потрібні cookies. Будь ласка, включіть cookies і перезапустіть Ваш браузер. Після перезапуску Ви побачите діалогове вікно управління файлами cookies.

Вебсайт використовує cookies з метою поліпшення функціональності, для зручності та збору статистичних даних. Ви можете змінити налаштування в будь-який час, натиснувши кнопку «Змінити настройки». Якщо Ви погоджуєтесь з використанням cookies, будь ласка, виберіть «Так, я згоден». Наша політика конфіденційності

Bosch створює нові шляхи розвитку мобільності та захисту навколишнього середовища

 
 
 

Контакти


Анна Трубнікова
Роберт Бош Лтд
Телефон +38(044)490-24-00

 

25.04.2018 | Україна | Новини компанії

Рекордна ефективність бізнесу в 2017 році

  • Успішний 2017-ий бізнес-рік: обсяг продажів сягає 78,1 мільярда євро
  • Рекордний прибуток у 2017 році: операційний прибуток (EBIT) від основної діяльності становить 5,3 мільярда євро
  • Голова правління Bosch пан Деннер: "Ми хочемо підвищити мобільність людей та покращити якість повітря"
  • Крок вперед: зменшення впливу шкідливих викидів дизельних двигунів на якість повітря
  • Рішення: рівень викиду NOx дизельними двигунами є значно нижчим від встановлених допустимих норм
  • Стратегія: міждоменні, міжопераційні екосистеми IoT

Штутгарт і Реннінген, Німеччина – незважаючи на складний економічний клімат, компанія Bosch націлена на подальше зростання у 2018 році. Після досягнення рекордних результатів у 2017 році та з урахуванням економічних та геополітичних ризиків Група компаній Bosch очікує на збільшення доходу від продажів у 2018 році на 2-3 відсотки. За перші три місяці товарообіг компанії досягнув високий рівень минулого року за аналогічний період і, з урахуванням коливань валютного курсу , навіть збільшився приблизно на 5 відсотків.. "Наша компанія не має рівних, коли йдеться про багатий досвід «підключеності» виробництва та технологій у різних галузях. Це унікальна конкурентна перевага Групи Bosch", зазначив генеральний директор Bosch д-р Фолькмар Деннер, виступаючи на щорічній прес-конференції у Реннінгені. Пан Деннер вважає, що покращення якості життя та сприяння підвищенню екологічної безпеки є основним питанням програми дій компанії Bosch: «Наш лозунг «Винайдено для життя» це наша мотивація для розробки найкращих технологій захисту навколишнього середовища. Ми хочемо допомогти людям зберегти мобільність, одночасно покращуючи якість повітря". Для того, щоб рівень викидів дорожнього транспорту був практично нульовий, компанія здійснює значні інвестиції як у забезпечення ринкового успіху електромобілів, так і у вдосконалення двигуна внутрішнього згоряння.

"Дизельний двигун – без шкоди для якості повітря": безпрецедентний рівень шкідливих викидів NOx

Сьогодні Bosch зробила великий крок вперед в сфері дизельних технологій: з дизельним двигуном, який не завдає шкоди якості повітря, інженери компанії Bosch змогли звести шкідливі викиди NOx до однієї десятої від дозволеної допустимої норми. Тестові транспортні засоби, оснащені удосконаленою технологією, в середньому вже продукують не більше 13 міліграм NOx на кілометр або значно менше, ніж 120 міліграм, що буде дозволено після 2020 року. Завдяки цій технології Bosch вплив шкідливих викидів дизельного двигуна на якість повітря буде постійно зменшуватися. "Дизельні двигуни мають майбутнє. Вони залишатимуться невід'ємною частиною майбутніх рішень для мобільності", заявив Голова правління Bosch.

Огляд результатів 2017 року: рекордний дохід і прибуток

2017-ий рік був надзвичайно вдалим для Bosch. Обсяг продажів компанії сягнув 78,1 мільярда євро. Це означає приріст, рівний 6,8% або 8,4 % з урахуванням коливань валютного курсу, який загалом склав близько 1,2 мільярда євро. Всі бізнес-сектори внесли свою частку в цей позитивний результат. У 2017 році EBIT (прибуток до фінансового результату та сплати податків) від основної діяльності досяг 5,3 мільярда євро, що майже на 17 відсотків більше у порівнянні з 2016 роком. "Як дохід від продажів, так і прибуток є рекордно високими – найвищими за всю історію нашої компанії. На додачу, EBIT від основної діяльності підвищився більше, ніж дохід від продажів", повідомив професор Штефан Азенкершбаумер (Stefan Asenkerschbaumer), фінансовий директор та заступник голови правління Bosch.EBIT від операційної діяльності сягнув 6,8%, або на 0,6 процентних пунктів перевищила показник попереднього року. Обсяг витрат на дослідження та розвиток бізнесу, який у 2017 році складав 7,3 мільярда євро або трохи більше 9% від доходу від продажів, теж залишився на високому рівні.

Найголовніший розділ проекту, пов’язаний з ІоТ: міждоменні екосистеми

Жодна компанія не пропонує стільки реальних рішень щодо «підключення» як Bosch: на додаток до «розумної» мобільності, вони включають такі домени як «підключене» виробництво (Промисловість 4.0), «розумні» міста та в тому числі «розумні» будинки. Поки що Bosch втілила в життя 170 своїх власних ІоТ проектів , зосередившись на таких основних проблемах як зростання чисельності населення, урбанізація та зміна клімату. У 2017 році компанія продала близько 38 мільйонів продуктів Інтернету речей, приблизно на 40 відсотків більше, ніж у 2016 році. Сьогодні в компанії Bosch працює понад 25 000 інженерів з програмного забезпечення, серед яких не менше 4 000 займаються розробкою рішень пов'язаних з Інтернетом речей. Компанія все більше бачить майбутні бізнес-перспективи, що виникають внаслідок цифровізації цілісних екосистем. Додаток Home Connect – найбільша екосистема ІоТ для побутової техніки вже прийнятий 28 промисловими партнерами. Додаток Home Connect може бути використаний у будь-якій побутовій техніці від кавоварок до пральних машин.

Компанія Bosch визначила значний потенціал міждоменних екосистем, які з’єднують різні галузі, таких як «Логістика 4.0». Такі екосистеми об’єднують рішення для виробничих процесів, будівельних послуг, безпеки та мобільності всіх сфер, в яких Bosch бере активну участь. Як підкреслив пан Фолькмар Деннер: «Міждоменні екосистеми є найголовнішим розділом проекту, пов’язаним з ІоТ. Жодна інша компанія не має кращої кваліфікації ніж Bosch, щоб впровадити в життя ці екосистеми. Конкурентна перевага, яка обумовлюється нашою багатопрофільністю, ще ніколи не була вагомішою."

Електромобільність: прагнення до завоювання лідерських позицій на ринку

Bosch невтомно працює над тим, щоб зробити прорив у сфері електромобільності. У 2017 році компанія виграла 20 контрактів на виробництво систем електричних силових агрегатів загальною вартістю 4 мільярда євро. Bosch очікує, що, починаючи з 2020 року, масовий ринок електромобілів піде вгору, та має на меті стати одним із провідних гравців на цьому ринку. Прикладом може стати Китай, де Bosch вже працює із стартап-компанією США «Nikola Motor Company» і китайською компанією "Weichai Power”, яка є найбільшим у світі виробником двигунів вантажних автомобілів, з метою сприяння використанню паливних елементів у серійних автомобілях. Окрім бізнесу, пов’язаного з комплектуючими деталями, щоб підвищити ефективність електричного керування, Bosch також бачить перспективне майбутнє у веб-послугах (з доступом через Інтернет), таких як нещодавно представлена електросистема (system!e).

Автоматизоване керування: від продажу комплектуючих деталей до рішень для систем

Bosch також робить значні успіхи у переході до автоматичного керування автомобілем. Вже в 2019 році компанія планує довести обсяг продажів до двох мільярдів євро, завдяки системам «помічники водія». Bosch зростає швидше, ніж ринок, який за прогнозом має зрости цього року на 20%. Наприклад, очікується збільшення продажу радіолокаційних датчиків і відеодатчиків Bosch на 40 відсотків. «Більше автоматизації означає більшу технічну складність. У майбутньому, наші клієнти потребуватимуть універсальних рішень, а не просто дискретних компонентів. Це ще одна сфера, у якій наш досвід в сфері застосування систем є перевагою", зазначив пан Деннер. Близько 4 000 інженерів працюють в компанії Bosch над розробкою рішень для автоматизованого керування автомобілем. Це на 1 000 більше, ніж рік тому.

«Підключене» керування автомобілем: Bosch увійшла до бізнесу райдшерінгу

«Підключена» мобільність є ще одним ринком, на якому Bosch планує розвивати важливий бізнес. Прогнозується, що до 2022 року вартість цього ринку у всьому світі досягне 140 мільярдів євро. До 2025 року на дорогах світу з'явиться більш ніж 450 мільйонів «підключених» автомобілів. Bosch увійшла до бізнесу райдшерінгу через придбання нею американської стартап-компанії «Splitting Fares» (SPLT). Bosch об’єднала разом у своєму новому підрозділі «Рішення для Підключеної Мобільності» (Connected Mobility Solutions) SPLT та більш ніж 20 інших провайдерів мобільних послуг. Вони також включають в себе послугу спільного використання електричних скутерів компанії COUP, яка незабаром вестиме цей бізнес в Мадриді, Іспанія.

Результати діяльності бізнес-секторів за 2017 рік

Всі бізнес-сектори звітували про підвищення доходу від продажів у 2017 році: сектор «Рішення для Мобільності» (Mobility Solutions) збільшив свій дохід від продажів на 7,8% (9,4 % після коригування з урахуванням впливу зміни валютного курсу) і сягнув 47,4 мільярда євро. Це втричі більше ніж темпи зростання автомобільної промисловості в усьому світі. Цей дохід від продажів останнім часом включає в себе внесок підрозділу Bosch «Стартери і Генератори» (Starter Motors and Generators), який було продано наприкінці 2017 року. Маржа від операцій склала 7,3% або на один процентний пункт вище, ніж у попередньому році. Дохід від продажів бізнес-сектору «Споживчі Товари» (Consumer Goods) склав 18,4 мільярдів євро. Це означає збільшення на 4,5% або на 6,7 відсотка з урахуванням впливу зміни валютного курсу. Маржа від операцій складала 8,1%. Бізнес-сектор «Промислові Технології» (Industrial Technology) збільшив свій дохід від продажів на 7,8% до 6,8 мільярда євро або на 9,2 % після коригування з урахуванням впливу зміни валютного курсу. Маржа від операцій складала 3,3%, що на 2,1 процентні пункти більше, ніж у попередньому році. Бізнес-сектор «Будівельні Технології та Енергетика» (Energy and Building Technology) досяг обсягу продажів на 5,4 мільярда євро, що відповідає збільшенню на 4,1% або на 5,8 % після коригування з урахуванням впливу зміни валютного курсу. Маржа від операцій складала 4,4%.

Результати за регіонами за 2017 рік

У 2017 році Група Bosch створила в Європі дохід від продажів 40,8 мільярда євро. Це означає збільшення на 5,6% або на 6,6 відсотка з урахуванням впливу зміни валютного курсу. Компанія виграла від відновлення важливих західноєвропейських ринків і вдалих економічних розробок у Німеччині. Дохід від продажів східноєвропейських країн, таких як Росія, Румунія, Туреччина, також значно збільшився. Стабільне зростання також спостерігалося в країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону, включно в Африці. Дохід від продажів зріс на 13,5% (16,5% після коригування з урахуванням впливу зміни валютного курсу) до 23,6 мільярда євро. Після коригування з урахуванням впливу зміни валютного курсу, дохід Групи Bosch від продажів у Північній Америці залишився на рівні минулого року. Внаслідок зменшення обсягу виробництва в автомобільній галузі і негативних наслідків зміни валютного курсу, дохід від продажів впав на незначні 2% до 12,1 мільярда. євро. В Південній Америці, навпаки, дохід від продажів значно зріс, піднявшись на 16,4% (13,2% після коригування з урахуванням впливу зміни валютного курсу) до 1,6 мільярда євро.

Чисельність персоналу: попит на спеціалістів з IT та програмного забезпечення

На звітну дату 31 грудня 2017 року Група Bosch нараховувала 402 000 працівників у всьому світі. Цей показник відображає щорічне збільшення на 12 900 осіб. Активний набір персоналу спостерігався у країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону та у Центральній і Східній Європі. У Німеччині штат співробітників розширився приблизно на 3 700 осіб і всього склав 137 700 працівників. Відділ по роботі з персоналом компанії Bosch (Bosch HR) шукає досвідчених фахівців і керівників у 2018 році, надаючи першорядне значення спеціалістам з IT та програмного забезпечення.

Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У 2017 році приблизно 400 500 співробітників (дані на 31 грудня 2017 р.) забезпечили продаж на суму понад 78 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться за чотирма бізнес-напрямками: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 450 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування компанія Bosch представлена майже у всіх країнах світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У секторі наукових досліджень і розробок зайнято 62 500 працівників майже у 125 містах по всьому світу. Компанія Bosch підвищує якість життя завдяки розробці інноваційних технологій з широким спектром можливостей і надихаючих рішень, розроблених для життя.

Компанія була заснована в Штутгарті у 1886 р. Робертом Бошем (1861-1942) як «Майстерня точної механіки і електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. Дев'яносто два відсотки акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом голосуючих акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.

Додаткову інформацію можна отримати на сайтах www.bosch.com , www.iot.bosch.com , www.bosch-press.com , www.twitter.com/BoschPresse