Для використання функціоналу наших вебсайтів в повному обсязі потрібні cookies. Будь ласка, включіть cookies і перезапустіть Ваш браузер. Після перезапуску Ви побачите діалогове вікно управління файлами cookies.

Вебсайт використовує cookies з метою поліпшення функціональності, для зручності та збору статистичних даних. Ви можете змінити налаштування в будь-який час, натиснувши кнопку «Змінити настройки». Якщо Ви погоджуєтесь з використанням cookies, будь ласка, виберіть «Так, я згоден». Наша політика конфіденційності

 

Комплаєнс

Дотримання норм законодавства

Законність – одна з основних цінностей компанії Bosch. Ми прагнемо повного дотримання закону. Для того, щоб підкреслити значущість цього принципу, ми включили основні пункти всіх ключових правових і внутрішніх корпоративних норм в єдиний «Кодекс ділової поведінки». У ньому пояснюється важливість принципу законності та наводяться інструкції для співробітників щодо повсякденного ведення справ. Ми очікуємо від кожного співробітника беззаперечного дотримання правових та внутрішньокорпоративних норм, включаючи «Основні принципи соціальної відповідальності Bosch», затверджені в 2004 році. Ми також наголошуємо на важливості принципу дотримання закону, будучи членом організації Transparency International (Міжнародна організація з протидії корупції), до якої ми приєдналися в 1995 році.

Ретельні перевірки

На підтримку «Кодексу ділової поведінки» Bosch на даний момент розширює свою глобальну комплаєнс-організацію, призначаючи Комплаєнс-офіцерів, відповідальних за окремі регіони і напрямки бізнесу. Це посилює заходи щодо попередження та розслідування порушень, включаючи принцип подвійного контролю, ротацію співробітників в галузях, що потребують особливої уваги, суворий розподіл комерційних і контрольних функцій та регулярні аудити. Крім цього, ми тримаємо в курсі подій співробітників у всьому світі і проводимо обов’язкові тренінги. Нову комплаєнс-структуру доповнюють Система інформування і спеціальна електронна поштова скринька для повідомлення про можливе порушення вимог комплаєнсу, а також аудити регіональних офісів і постачальників.