Icon--AD-black-48x48Icon--address-consumer-data-black-48x48Icon--appointment-black-48x48Icon--back-left-black-48x48Icon--calendar-black-48x48Icon--Checkbox-checkIcon--clock-black-48x48Icon--close-black-48x48Icon--compare-black-48x48Icon--confirmation-black-48x48Icon--dealer-details-black-48x48Icon--delete-black-48x48Icon--delivery-black-48x48Icon--down-black-48x48Icon--download-black-48x48Ic-OverlayAlertIcon--externallink-black-48x48Icon-Filledforward-right_adjustedIcon--grid-view-black-48x48Icon--info-i-black-48x48Icon--Less-minimize-black-48x48Icon-FilledIcon--List-Check-blackIcon--List-Cross-blackIcon--list-view-mobile-black-48x48Icon--list-view-black-48x48Icon--More-Maximize-black-48x48Icon--my-product-black-48x48Icon--newsletter-black-48x48Icon--payment-black-48x48Icon--print-black-48x48Icon--promotion-black-48x48Icon--registration-black-48x48Icon--Reset-black-48x48share-circle1Icon--share-black-48x48Icon--shopping-cart-black-48x48Icon--start-play-black-48x48Icon--store-locator-black-48x48Ic-OverlayAlertIcon--summary-black-48x48tumblrIcon-FilledvineIc-OverlayAlertwhishlist

Цей веб-сайт використовує файли cookie в цілях функціональності, зручності та статистики. Ці налаштування можна будь-коли змінити, натиснувши "Змінити налаштування". Якщо ви погоджуєтеся на використання файлів cookie, натисніть "Так, погоджуюся".

Стабільний розвиток, цінності та комплаєнс

Наша відповідальність

Для Групи компаній Bosch стабільний розвиток означає збезпечення довгострокового успіху компаній, одночасно захищаючи довкілля для майбутніх поколінь. Ми прагнемо зробити поновлювані джерела енергії більш доступними, мобільність ще більш безпечною, екологічно чистою та економною.

Я твердо переконаний, що світ бізнесу може зробити вагомий внесок у вирішення проблем, з якими стикається суспільство.

Д-р Фолькмар Деннер, Голова правління

Наші цінності — наша основа

Наші цінності демонструють наші методи ведення бізнесу: професійну етику у відносинах з діловими партнерами, інвесторами, співробітниками та суспільством.

Орієнтація на майбутнє та результат

Наші дії спрямовані на результат, що гарантує нам наше майбутнє. Це також створює міцну основу для соціальних ініціатив компанії та благодійного фонду.

Відповідальність та стабільний розвиток

Ми відповідально ставимося до нашої діяльності, беручи до уваги інтереси суспільства та навколишнього середовища.

Ініціативність та рішучість

Ми діємо з власної ініціативи, усвідомлюючи відповідальність за діяльність, ми послідовні в досягненні цілей.

Відкритість та довіра

Ми своєчасно та відкрито інформуємо про важливі події в компанії. Це основа відкритої співпраці, яка базується на довірі.

Чесність

Взаємна чесність по відношенню один до одного й до ділових партнерів є умовою нашого корпоративного успіху.

Надійність, достовірність, законність

Ми обіцяємо лише те, що можемо виконати, вважаємо обіцяне своїм зобов'язанням, поважаємо права та закони й дотримуємося їх у здійсненні всіх наших бізнес-операцій.

Культурна різноманітність

Ми цінуємо та заохочуємо культурну різноманітність і розглядаємо її як основу й джерело нашого успіху.

Малюнок Роберта Боша

Ведення бізнесу, що базується на порядності — найприбутковіше в довгостроковій перспективі.

Роберт Бош, 1921 р.
Логотип "We are Bosch" на випробувальному майданчику Bosch у Якеші, Китай.

We are Bosch

Наша місія визначає, що рухає нами, що в нас спільного та що ми відстоюємо. Ми хочемо залишити по собі значний вклад у світ, досягнутий чудовою командою.

Комплаєнс

Дотримання закону — невід'ємна частина цінностей компанії.

Фолькмар Деннер

Мета наших чинних у всьому світі правил ділової поведінки — захистити наших співробітників і компанію, а також наших клієнтів та парнерів.

Як зазначається в нашій місії "We are Bosch": "Ми обіцяємо лише те, що можемо виконати, вважаємо обіцяне своїм зобов'язанням, поважаємо права та закони й дотримуємося їх у здійсненні всіх наших бізнес-операцій". Щоб підкреслити значущість цього принципу, ми підсумували нашу позицію щодо правових вимог і етичних питань у чинний у всьому світі "Кодекс ділової поведінки". Він служить керівництвом щодо ведення бізнесу.

У Bosch є глобальна комплаєнс-система, яку очолює старший комплаєнс-офіцер, який звітує безпосередньо Раді директорів. У вісіх регіонах і підрозділах також існує корпоративний відділ дотримання закону та комплаєнс-офіцери.

Заходи запобігання та інспектування, зокрема принцип подвійного контролю, ротація посад у конфіденційних сферах, а також регулярні аудити, призначені для підтримки нашої системи дотримання цінностей. У нас також є обов'язкова програма комплаєнс-тренінгів для наших співробітників. Крім того, ми створили "Комплаєнс-діалог", який дає змогу обговорювати теми й досвід, пов'язані з дотриманням закону, між нашими керівниками, співробітниками та комплаєнс-офіцерами.

Комплаєнс-система також передбачає гарячу лінію для повідомлення про порушення, якою співробітники, ділові партнери та треті сторони можуть будь-коли скористатися. Відповідальна та законна поведінка не обмежується діями в компанії. Пам'ятаючи про це, ми створили "Кодекс ділової поведінки для постачальників", у якому наводяться приципи та вимоги до спіпраці з компанією Bosch. Ми проводимо регулярні аудити, щоб гарантувати, що наші постачальники дотримуються цих принципів. У такому швидкоплинному середовищі ми постійно переглядаємо нашу комплаєнс-систему, щоб мати змогу швидко адаптувати наші правила та процеси до нових правових і технічних доробок.

Завантаження

Кодекс ділової поведінки

Кодекс ділової поведінки

Кодекс ділової поведінки для бізнес-партнерів

Кодекс ділової поведінки для бізнес-партнерів

Часті питання

Що таке комплаєнс?

Комплаєнс означає дотримання вимог закону та внутрішніх правил компанії. Іншими словами, уся діяльність групи компаній Bosch та її співробітників має відповідати всім законодавчим вимогам, положенням Кодексу ділової поведінки, а також відповідним вказівкам і центральним стандартам, які якимось чином стосуються цієї теми ("Вимоги комплаєнс").

Тема дотримання законодавства стосується всіх співробітників, а також усіх, кого безпосередньо чи опосередеовано стосується порушення: з одного боку, порушення закону можуть призвести до кримінального переслідування, залежно від серйозності справи. З іншого боку, порушення вимог комплаєнс можуть завдати компанії матеріальної шкоди, а також зашкодити її репутації. Результатом цього є погіршення ефективності діяльності компанії, а отже, її успіху. Відносини між Bosch і третіми особами також пов'язані з комплаєнс: компанія Bosch не має бути втягнута в порушення ними вимог комплаєнс.

Що робити, якщо порушено вимогу комплаєнс?

Усі співробітники повинні повідомляти про можливі порушення вимог комплаєнс і таким чином допомагати обмежувати наслідки таких порушень і запобігати подібним порушенням у майбутньому. Це також стосується ділових партнерів і третіх сторін.

Хто може повідомляти про можливі порушення вимог комплаєнс?

• Будь-які співробітники, зокрема стажери й аспіранти

• Позаштатні співробітники, як-от підрядники чи співробітники зовнішніх компаній

• Будь-які бізнес-партнери, наприклад, постачальники, клієнти чи партнери-спільні підприємства

• Будь-які треті особи

Про які порушення слід повідомляти?

Дуже важливо повідомляти про події, що вказують на кримінальне правопорушення, як-от крадіжка, шахрайство, хабарництво чи хабар, або на систематичне порушення законодавчих або внутрішніх корпоративних норм, наприклад, умисне та тривале порушення вимог стандартів якості/безпеки чи Кодексу ділової поведінки.

Доказів немає, є тільки підозри — чи повідомляти?

Так. Проведення розслідування, збір доказів для звернення до суду та порушення будь-яких справ — обов’язки комплаєнс-офіцера. Їм допомагають фахівці профільних відділів, що мають необхідну освіту та відповідні повноваження.

Чи слід босятися наслідків особам, що повідомляють про порушення?

Особи, які добросовісно повідомляють про потенційні порушення вимог комплаєнс у міру своїх знань, не повинні остерігатися утисків із боку компанії внаслідок свого повідомлення.

Чи можна подати анонімні звіти?

Так, повідомлення можна надіслати анонімно через гарячу лінію Bosch із питань комплаєнс. Можна також налаштувати захищену поштову скриньку на гарячій лінії, щоб анонімно взаємодіяти з відповідальним комплаєнс-офіцером.

Що відбувається з моїм повідомленням?

Комплаєнс-офіцер відповідає за те, щоб ситуацію, описану в повідомленні, було розслідувано та належним чином врегульовано (якщо необхідно, за підтримки профільних підрозділів Bosch або зовнішніх фахівців).

Документування та прозорість

Кожне повідомлення та вжиті заходи мають задокументуватися комплаєнс-офіцером. Заявник може отримати інформацію про статус розслідування за умови дотримання законних інтересів залучених сторін. Якщо розслідування зупинено через відсутність відповідного порушення, обвинувачену особу буде поінформовано про це у випадку, якщо в процесі розслідування її опитували або вона сама просила поінформувати її про хід розслідування.

Конфіденційність даних

Будь-який звіт про можливе порушення зазвичай передбачає розкриття персональних даних. Отримання й обробка повідомлень про можливі порушення передбачає підтвердження заявником того, що він ознайомлений зі своїми правами відповідно до законів про конфіденційність даних, і дав згоду на використання своїх персональних даних у процесі подальшого розслідування питання дотримання. Це не застосовується до повідомлень, поданих анонімно.

Контакти Bosch

+38(044)490-24-00