Глобальні кроки, 1906–1925 рр.
![Американський офіс із продажу продукції Bosch у Нью-Йорку, близько 1908 р.](https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/sales-office-new-york_res_400x225.webp, https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/sales-office-new-york_res_800x450.webp 2x)
Астрономічний глобальний зліт молодої компанії різко перервала Перша світова війна, після якої компанія Bosch була змушена змінитися й стимулювати інновації, щоб упоратися з наслідками війни.
![Малюнок адресного штампу заводу Bosch у Нью-Йорку, 1947 р.](https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/bosch-address-stamp-illustration_res_400x225.webp, https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/bosch-address-stamp-illustration_res_800x450.webp 2x)
Перетнувши океан — вихід на ринок США
Усе почалося з реклами систем запалювання від магнето в американських газетах. У 1906 році це призвело до замовлень у компанії Bosch на мільйон доларів, а продажі було подвоєно впродовж одного року. Діяльність у США була такою успішною, що в 1912 році компанія Bosch почала виробляти свій зірковий продукт на власному підприємстві в Спрингфілді, Массачусетс.
88 відсотків — результат глобалізації
![Десь до 1910 року компанію Bosch було представлено на всіх континентах. Понад 90 відсотків автомобілів у Великобританії були обладнані системами запалювання від магнето компанії Bosch.](https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/bosch-representation_res_400x225.webp, https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/bosch-representation_res_800x450.webp 2x)
На додачу до США компанія Bosch почала шукати й інші ринки по всьому світу. Мережа представництв компанії Bosch охоплювала всі континенти, маючи торгові представництва в Південній Африці з 1906 року, в Австралії — з 1907, Аргентині — з 1908, Китаї — з 1909 та в Японії — з 1911 року. У 1913 році бізнес за межами Німеччини становив 88 відсотків від усіх продажів компанії.
Нові продукти — світло, генератори та стартери
Коли автомобілі стали повсякденною річчю, а висока швидкість вимагала більшої безпеки, компанія Bosch випустила в 1913 та 1914 рокаї відповідні продукти. Окрім "Bosch light", системи електричного освітлення, що складається з фар, генератора, регулятора й акумулятора, з якими водіння вночі ставало безпечнішим, стартер теж додавав надійності.
![Малюнок німецьких солдатів під час Першої світової війни.](https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/german-soldiers-illustration_res_400x225.webp, https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/german-soldiers-illustration_res_800x450.webp 2x)
Катастрофа — Перша світова війна
![Після початку війни в 1914 році, щоб полегшити тяжке становище, компанія Bosch негайно створила лікарню в новому приміщенні, яке первинно призначалося для виготовлення фар.](https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/lazarett_res_400x225.webp, https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/lazarett_res_800x450.webp 2x)
Після початку війни в 1914 році всі іноземні ринки зникли за ніч, дослідження та розробки було припинено, а на виробництві почали виготовляти озброєння. Замість систем запалювання від магнето компанія Bosch почала виробляти детонатори для гранат. Близько половини робочої сили було викликано на військову службу, а їх роботу тепер виконували жінки. 453 співробітники з числа цих призовників так і не повернулися з війни.
Логотип Bosch
![Ескіз нового логотипу (1918 р.)](https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/bosch-logo-sketch-16x9_res_400x225.webp, https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/bosch-logo-sketch-16x9_res_800x450.webp 2x)
Нова торгова марка у всьому світі
Торгові представницва та торговельні марки були присвоєні під час Першої світової війни. Однак викуплена компанія Bosch у США продовжувала використовувати відомі торговельні марки Bosch для реклами. Щоб уникнути плутанини, у 1918 році головний новатор Готтлоб Хонольд швидко створив нову торговельну марку із зображенням якоря в колі, яка досі нерозривно пов'язана з компанією Bosch.
Фото: ескіз нового логотипа (1918 р.)
Нові починання — незважаючи на опір
По завершенні війни в 1917 році перейменоване акціонерне товариство Robert Bosch AG зіткнулося з величезними труднощами. Повернення на світовий ринок ускладнювалося великою конкуренцією, а патенти компанії було скасовано. Але компанія не збиралася здаватися. Вона освіжила старі контакти й відкрила нові ринки. У той же час компанія зосередилася на своїй основній навичці — прагненню до інновацій.
Нові автомобільні функції — склоочисники та клаксони
Діяльність компанії було перервано новою війною. Безпека в умовах щільнішого дорожнього руху стала рушійною силою для дослідників і розробників компанії Bosch. До 1926 року до портфелю продуктів додалися фари для мотоциклів і велосипедів, клаксон Bosch, склоочисники для лобового скла та система запалювання на акумуляторі.
Bosch Car Service
![Ліхтар Bosch Service став характерною особливістю майстерень.](https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/bosch-service-lantern-16x9_res_400x225.webp, https://assets.bosch.com/media/global/stories/history/company/1906_1925/bosch-service-lantern-16x9_res_800x450.webp 2x)
Стандартизоване обслуговування клієнтів усюди
Мережа незалежних ремонтно-монтажних майстерень, усі з яких дотримуються одного стандарту, не була новою концепцією. До війни така концепція вже існувала в США. У 1921 році компанія Bosch запустила СТО "Bosch Car Service" за межами Німеччини, які завоювали популярність так швидко, що до 1930 року існувало вже 2750 майстерень у 70 країнах. Ці майстерні допомагали поширювати відомість Bosch по всьому світу.
Фото: ліхтар Bosch Service став характерною особливістю майстерень.
Беззупинні конвеєрні стрічки — конвеєрне виробництво
Ставало все більш ясно, що конкуренти пропонували ту ж якість, що й Bosch, у той же час виробляючи продукцію швидше й дешевше. Причиною цього були конвеєри, які компанія Bosch також почала поступово впроваджувати, починаючи з 1925 року. Якщо для виробництва системи запалювання від магнето було потрібно 50 днів, конвеєрне виробництво скорочувало цей термін до п'яти днів.